خرید روبالشتی فانتزی یک نفره و دو نفره با طرح های زیبا

می توانید برای خرید روبالشتی فانتزی یک نفره و دو نفره با طرح های زیبا و جذاب از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.
روبالشتی های فانتزی، مانند روبالشتی های دیگر دارای طرح های زیبا و جذاب است که هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره قابل خریداری است. می توانید برای خرید روبالشتی ها به مراکز مختلف سر بزنید، مانند: فروشگا ه های کالای خواب، بازار و در صورت نداشتن وقت کافی به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.
روبالشتی های فانتری از فروش خوبی برخودار هستند و افراد زیادی آنها را برای دکوراسیون اتاق خواب خود خریداری می کنند. روبالشتی های فانتری را می توانید در ابعاد مختلف یک نفره و دونفره خریداری کنید، همچنین این کالا دارای طرح های بسیار زیبا و جذاب هستند که زیبایی اتاق خواب ما را دو چندان می کند.
امروزه روبالشتی های فانتزی در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. روبالشتی های فانتزی در هنگام خواب حس خوبی را به فرد می دهد که این حس به دلیل رفع الکتریسیته ساکن در بین مو و روبالشتی فانتزی است این روبالشتی ها دارای گارانتی بوده که نشان دهنده کیفیت بالای آن است‌. روبالشتی های فانتزی معمولا از جنس الیاف طبیعی و نخ پنبه است که برای افرادی که دچار پوست حساسی هستند گزینه ای مناسب است.
این روبالشتی ها در بعاد تک نفره و دو نفره تولید می شوند همچنین دارای طرح های متنوع هستند و برای همه ی سنین مناسب است. بیشتر دختران خواستار این نوع روبالشتی ها هستند. روبالشتی های فانتزی از استحکام بالایی برخوردار هستند، و همچنین در برابر شست و شو رنگ آنها از بین نمی رود. یکی از زیبا ترین نوع روبالشتی ها در بازار انواع فانتزی هستند و همچنین به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ می تواند گزینه ی مناسب برای جهیزیه عروس هم باشد. روبالشتی های فانتزی از آن دسته روبالشتی هایی است که با استفاده از آن می توان تغیرات کوچک در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد کرد، از این منسوج می توان برای سبک های مختلف استفاده کرد.

روبالشتی فانتزی

روبالشتی فانتزی

یکی از اصلی ترین کالای خواب که در تماس با صورت شما خواهد بود بالشت است که بهتر است از روبالشتی های فانتزی استفاده شود؛ آن هم به دلیل اینکه نمی توان بالشت ها را به طور دام شست یا تعویض کرد، روبالشتی ها کمک می کند تا از آلودگی ها و باکتری رو بالشت شما خود دارای کند. پس یکی از وسایل مهم کالای خواب روبالشتی است. امروز انواع روبالشتی در بازار مو جود است که می توانید نیاز با سلیقه خود انتخاب کنید. امروز می خواهیم درباره ی روبالشتی فانتزی صحبت کنیم که طرفداران خاص خودش را دارد.
روبالشتی های فانتزی همانطور که از اسمشان پیداست طرح های فانتزی دارند که معمولا دختر خانم ها این سبک ها را بیشتر می پسندند. روبالشتی های فانتزی دارای ابعاد استاندارد هستند. روبالشتی های فانتزی یکی از کالاهای پر فروش بازار محسوب می شود که ویژگی خاصی از جمله: طرح های بسیار متنوع، جنس بسیار باکیفیت و دارای اندازه های استاندارد یک نفره و دو نفره هستند.
روبالشتی فانتزی یک نفره
خرید روبالشتی های فانتزی یک و دو نفره یکی از لذت بخش ترین خرید کالای خواب است. یکی از محصولات مهمی که در زندگی ما انسان ها نقش مهمی دارند روبالشتی است که ارتباط مستقیم با پوست و مو ما دارند پارچه های فانتزی می توانند گزینه ی مناسب برای خرید روبالشتی ها باشد به دلیل تنوع بالای آنها با هر رنگ و طرح می توان به راحتی با وسایل اتاق خواب ست شود. طراحی این محصول بسیار منحصر به فرد است.
از روبالشتی های فانتزی می توانید برای اتاق خواب های کودک خود استفاده کنید زیرا این روبالشتی ها طرح های فانتزی بچگانه هم دارند که با شخصیت های کارتونی که دوست دارند می توانید تهیه کنید. خصوصیات بالش های فانتزی عبارتند از: تنوع در طرح، تنوع در رنگ، لطافت، مقاوم در شست و شو، ضد حساسیت و…. است حتما در خرید روبالشتی به نکات گفته شده توجه کنید.

روبالشتی فانتزی دو نفره

روبالشتی های فانتزی به صورت طرح های ساده و سه بعدی موجود هستند. اگر شما دوست دارید که روبالشتی ها دارای طرح های خاص باشند روبالشتی های فانتزی برای سطح پوشاندن بالش های تک نفره و دو نفره انتخاب نمایید.
روبالشتی های فانتزی دو نفره در رنگ های روشن و تیره موجود هستند، روبالشتی های رنگ روشن طرفدار زیادی دارند به همین دلیل رنگ روشن روبالشتی آلودگی و کثیفی ها را به خوبی نشان می دهند تا در امکان کثیف شدن سریع تعویض کرده و تمیز کنیم. در خرید روبالشتی پیشنهادهای زیادی وجود دارد که یکی از بهترین و باکیفیت ترین روبالشتی ها نوع فانتزی است که تولیدات آنها از نظر رنگ و طرح تنوع بسیار زیادی دارد. روبالشتی های فانتزی دو نفره بیشتر برای زوجین استفاده می شود که با توجه به دکوراسیون اتاق خود می توانند یک اتاق خواب دلنشین داشته باشند. انواع روبالشتی های فانتزی بیشتر مناسب تخت های اسپرت است که با داشتن بافت درخشنده و براق همچنین نرمی و لطافت در بین مردم مورد پسند است. یک روبالشتی زیبا جلوه اتاق خواب را چند برابر می کند.

روبالشتی فانتزی

خرید روبالشتی با طرح های زیبا

امروزه خرید روبالشتی های فانتزی و اسپرت با طرح های زیبا بازار خوبی را به خود اختصاص داده اند و دارای قیمت مناسبی هستند. این روبالشتی ها بر اساس نوع پارچه ی که دارند قیمت های متفاوتی دارند. هرچه مواد استفاده شده مرغوب تر باشد قیمت آن نیز گران تر است.
روبالشتی ها در انواع طرح های زیپدار و بنددار موجود هستند و اگر مایل هستید به راحتی روبالشتی ها را تعویض کنید هنگام کثیف شدن از طرح های زیپدار و بنددار استفاده نمایید. روبالشتی ها دو سایز مختلف دارند، روبالشتی های تک نفره برای تخت خواب های تک نفره مناسب است و روبالشتی های دو نفره برای تخت خواب های دو نفره و زوج ها مناسب است. که با توجه با مورد نیاز تان می توانید هر کدام را که دوست دارید تهیه کنید. تولید کنندگان روبالشتی اول جنس پارچه را بررسی می کنند، اینکه آبرفت نداشته باشد و پارچه هنگام استفاده پرز ندهد و محصول با کیفیت را به تمام خریدران عرضه می کند.
اگر از طرح روبالشتی های خود خسته شده اید و دوست دارید آنها را تغیر دهید از طرح های فانتزی زیبا و خاص برای روبالشتی های خود استفاده کنید. می توانید با مراجعه به سایت مجموعه محصولات مورد نظر را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای خرید این محصول به صورت عمده می توانید از طریق سایت دیبابافت نگار مراجعه کرده تا مشاوران ما به شما کمک کنند تا خریدی با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید. مجموعه تولیدی دیبا بافت نگار یکی از عرضه کنندگان عمده انواع روبالشتی در سطح کشور و جهان است.

 

 

 

142

  1. سلام خسته نباشید ویژگی های بالش های فانتزی ازجمله میتوان به تنوع در طرح، تنوع در رنگ، لطافت، مقاوم در شست و شو، ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد

  2. روبالشتی های فانتزی به دلیل طرح های بسیار زیبا که دارند بیشتر کودکان از این کالا خوششون می آیند.

  3. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های فانتری از فروش خوبی برخودار هستند و انسان های زیادی آنها را برای دکوراسیون اتاق خواب کودک خود خریداری می کنند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  4. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های فانتزی در هنگام خواب حس خوبی را به فرد می دهد که این حس به دلیل رفع الکتریسیته ساکن در بین مو و روبالشتی فانتزی است

  5. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های فانتری از فروش خوبی برخودار هستند و افراد زیادی آنها را برای دکوراسیون اتاق خواب خود خریداری می کنند

  6. سلام وقتتون بخیر
    من از شما روبالشتی های فانتزی خرید کردم برای پسرم بسیار زیبا و باکیفیت هستند.

  7. سلام خسته نباشید
    من از این رو روبالشتر ها برای دخترم تهیه کردم خیلی زیبا و جنسش هم خیلی خوبه ممنون از سایت خوبتون

  8. سلام یکی از زیبا ترین انتخاب های من این مورد روبالشتی های قشنگ زیبا و کیوت برای مجموعه ام بود واقعا زیبا و ضخیم و به صرفه برام در اومد ممنونم ازتون

  9. سلام من از روبالشتی های فانتزی شما برای پسرم خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  10. سلام خسته نباشید
    من برای جهیزیه دخترم گرفتم خیلی راضي بودم
    وجنس خیلی خوبی دارد

  11. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    من برای جهیزیه خودم خریدم خیلی با کیفیت است و طرح بسیار زیبایی دارند

  12. سلام وقتتون بخیر
    من از روبالشتی های فانتزی شما برای اتاق کودکم خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  13. سلام وقتتون بخیر
    من از روبالشتی های فانتزی شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  14. روبالشتی های فانتزی به صورت طرح های ساده و سه بعدی موجود هستند. اگر شما دوست دارید که روبالشتی ها دارای طرح های خاص باشند روبالشتی های فانتزی برای سطح پوشاندن بالش های تک نفره و دو نفره انتخاب نمایید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  15. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور هند هم دارید ؟

  16. سلام خدمتتون من روبالشی فانتزی برای دکور مبل و تخت ازمجموعه شما خریداری کردم خیلی شکیل وزیبا هستند

  17. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  18. سلام وقتتون بخیر بالش هایی که سفارش داده بودم زودتر از اونی که فکر میکردم رسیدند خیلی زیبا هستند ممنونم

  19. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  20. سلام وقتتون بخیر روبالشی های فانتزی دارای طرح های بسیار متنوع، جنس بسیار باکیفیت و دارای اندازه های استاندارد یک نفره و دو نفره هستند

  21. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  22. سلام عرض ادب روبالشتی های فانتزی بیشتر مناسب تخت های اسپرت است که با داشتن بافت درخشنده و براق همچنین نرمی و لطافت خوبی داره

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  23. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  24. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش روبالشتی‌ با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  25. سلام وقت بخیر روبالشتی های فانتزی بیشتر مناسب تخت های اسپرت است که با داشتن بافت درخشنده و براق همچنین نرمی و لطافت در بین مردم مورد پسند است باتشکر

  26. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر تبریز هم دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  27. سلام خدمت شما روبالشی های فانتزی برای دکور اتاق وتخت خواب کالای خوبی است و زیبایی خاصی به اتاق می دهد

  28. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  29. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  30. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مطالب و محتوایی بسیار خوبی داخل سایت توضیح دادید بسیار مچکرم چطور میشه از قیمت های محصولات شما آگاه شوم؟ برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر میگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  31. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید میخواستم ببینم برای شهر مشهد اردهال هم نمایندگی میپذیرید ؟ شرایط شما چیه؟ ارسال هاتون به چه شکله؟ با تشکر از شما و سایت خوبتون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  32. سلام خسته نباشید روبالشتی های فانتزی از استحکام بالایی برخوردار هستند، و همچنین در برابر شست و شو رنگ آنها از بین نمی رود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  33. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی‌ های شما انگار بافتی بسیار نرم دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد میخوام برام ارسال می کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  34. سلام خسته نباشید روبالشی های فانتزی برای دکوراسیون اتاق خواب بسیار استفاده می‌شود و زیبایی خاصی به اتاق میدهد

  35. سلام وقت بخیر
    من به کشور آلمان مهاجرت کردم اگر از روبالشتی های شما بخوام ارسال دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  36. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور گینه هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  37. عرض ادب و خسته نباشید ،کیفیت حرف ندارد و درجه یک است ممنون ازتون بابت معرفی این سایت ومحصولات بی نظیرش.

  38. عرض ادب و خسته نباشید ،کیفیت حرف ندارد و درجه یک است ممنون ازتون بابت معرفی این سایت ومحصولات بی نظیرش.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. سلام عرض ادب روبالشتی های فانتزی معمولا از جنس الیاف طبیعی و نخ پنبه است که برای افرادی که دچار پوست حساسی هستند گزینه ای مناسب است

  40. سلام وقت بخیر
    ببخشید من روبالشتی های مجموعه دیبا بافت نکار خریداری کردم خیلی راضی هستم ازتون یک ماه پیش خریدم و خیلی راضی هستم فقط روبالشتی لبه دار موجود ندارید

  41. سلام وقتتون بخیر
    من چند بار خواستم با مشاوران شما تماس بگیریم برای خرید روبالشتی‌ اما موفق نشدم میشه خودتون باهام تماس بگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  42. سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی‌ های فانتزی شما بسیار زیبا و جذاب برای کودکم خرید کردم و بسیار جذاب بودن.

  43. سلام عرض ادب روبالشتی های فانتزی از آن دسته روبالشتی هایی است که با استفاده از آن می توان تغیرات کوچک در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد کرد

  44. سلام عرض ادب روبالشتی های فانتزی از آن دسته روبالشتی هایی است که با استفاده از آن می توان تغیرات کوچک در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد کرد،

  45. سلام عرض ادب طرح های بسیار متنوع، جنس بسیار باکیفیت و دارای اندازه های استاندارد یک نفره و دو نفره هستند.

  46. روبالشتی های فانتری از فروش خوبی برخودار هستند و افراد زیادی آنها را برای دکوراسیون اتاق خواب خود خریداری می کنند.

  47. سلام خسته نباشید ویژگی های بالش های فانتزی ازجمله میتوان به تنوع در طرح، تنوع در رنگ، لطافت، مقاوم در شست و شو، ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد

  48. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت روبالشتی‌ فانتزی هاتون را در اینا برام ارسال کنید.
    ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  49. سلام وقت بخیر
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم قیمت هر جفت روبالشتی چقدر میشه ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  50. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من سه سال پیش از شما خرید روبالشتی‌ داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  51. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  52. سلام وقتتون بخیر
    خواستار خرید از شما هستم بی زحمت لیست قیمت بالش هاتون برام از واتساپ ارسال کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  53. سلام وقت بخیر
    برای خرید روبالشتی فانتزی یک نفره و دو نفره با طرح های شیک و جذاب از فروشگاه ها خرید کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  54. سلام وقت بخیر روبالشتی های فانتزی، مانند روبالشتی های دیگر دارای طرح های زیبا و جذاب است که هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره قابل خریداری است

  55. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های فانتزی در هنگام خواب حس خوبی را به فرد می دهد که این حس به دلیل رفع الکتریسیته ساکن در بین مو و روبالشتی فانتزی است

  56. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمامی روبالشتی و بالش هاتون برام در ایتا ارسال کنید؟

  57. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمامی روبالشتی و بالش هاتون برام در ایتا ارسال می کنید؟

  58. سلام وقتتون بخیر
    یه قرار ملاقات برای صحبت در باره ی صادرات می خوام میشه ۲۳ فرورین هماهنگ کنید؟

  59. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تأمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

  60. سلام وقتتون بخیر
    من در کشور روسیه زندگی میکنم شما به این کشور صادرات انجام می دهید؟

  61. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

  62. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از پدرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که پدرم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  63. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

  64. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  65. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من چند باری از شما خرید کردم خواستم بپرسم با من به صورت چکی کار می کنید؟

  66. سلام وقتتون بخیر
    بی شک کیفیت کالاهاتون به تناسب قیمت خیلی عالی، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

  67. سلام وقتتون بخیر
    نحوه خرید از شما به چه صورت ؟ میشه تو سه مرحله هزینه بارو تسویه کرد؟

  68. سلام وقتتون بخیر
    امروزه روبالشتی های فانتزی در بین جوانان طرفداران زیادی دارد.

  69. روبالشتی های فانتری از فروش خوبی برخودار هستند و افراد زیادی آنها را برای دکوراسیون اتاق خواب خود خریداری می کنند.

  70. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های فانتری از فروش خوبی برخودار هستند و انسان های زیادی آنها را برای دکوراسیون اتاق خواب کودک خود خریداری می کنند.

  71. روبالشتی های فانتزی، مانند روبالشتی های دیگر دارای طرح های زیبا و جذاب است که هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره قابل خریداری است.

  72. روبالشتی ها در انواع طرح های زیپدار و بنددار موجود هستند و اگر مایل هستید به راحتی روبالشتی ها را تعویض کنید هنگام کثیف شدن از طرح های زیپدار و بنددار استفاده نمایید

  73. روبالشتی های فانتزی، مانند روبالشتی های دیگر دارای طرح های زیبا و جذاب است که هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره قابل خریداری است.

  74. سلام خسته نباشید ویژگی های بالش های فانتزی ازجمله میتوان به تنوع در طرح، تنوع در رنگ، لطافت، مقاوم در شست و شو، ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد

  75. سلام وقت بخیر
    روبالشتی وسیله ای است که مانع نفوذ آلودگی به بافت بالشت می شود. در بازار روبالشتی در انواع مدل و طرح های مختلف عرضه می شود که مطابق هر سلیقه خواهد بود

  76. سلام وقت بخیر
    روبالشتی های فانتزی در هنگام خواب حس خوبی را به فرد می دهد که این حس به دلیل رفع الکتریسیته ساکن در بین مو و روبالشتی فانتزی است

  77. سلام وقت بخیر
    روبالشتی وسیله ای است که مانع نفوذ آلودگی به بافت بالشت می شود. در بازار روبالشتی در انواع مدل و طرح های مختلف عرضه می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما