عرضه عمده روبالشتی هتلی سفید

معمولا در هتل ها، برای تکمیل کردن ست رختخواب ها و سرویس های خواب، از پارچه های ساده به رنگ سفید استفاده می شود، تا نمایانگر میزان بهداشت و نظافت محیط باشد. تمام روبالشتی ها نیز به همین رنگ هستند تا با سایر وسایل هماهنگ گردند. چون آنچه در چنین محیط هایی بیشترین اهمیت را دارد، رعایت دقیق بهداشت است. شرکت های پخش، روبالشتی هتلی سفید رنگ را در حجم عمده و کلی عرضه می نمایند.

عرضه عمده روبالشتی هتلی سفید

با انواع روبالشتی ویژه هتل آشنا شوید

با انواع روبالشتی ویژه هتل آشنا شوید روبالشتی در محیط های عمومی و همگانی مانند هتل ها، که افراد زیادی به آن ها رفت و آمد می کنند بسیار مهم هستند. چرا که این استفاده عمومی از وسایل خواب و بالشت می تواند عامل مهمی برای انتقال بیماری ها بین افراد باشد. پس یکی از اصلی ترین وظایف کارکنان هتل ها، شستشو و نظافت پی در پی این وسایل است.

در ادامه شما را با ویژگی های انواع روبالشتی ویژه هتل آشنا می کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

یک روبالشتی مناسب برای استفاده در هتل، باید رنگ روشن و طرح ساده ای داشته باشد، تا به خوبی لکه های احتمالی را نشان دهد. به این ترتیب شما از تمیزی و شستشوی آن ها مطمئن می شوید. بهترین رنگی که می توان برای این وسایل استفاده کرد سفید است، که درخشش و تمیزی محیط را به رخ می کشد.

همچنین این وسایل باید از پارچه هایی دوخته شوند که در اثر شستشوی مداوم خراب نشده و رنگشان تغییر نکند. به علاوه بهتر است از پارچه های تولید شده از الیاف مصنوعی نیز استفاده نگردد، چرا که ممکن است برای برخی افراد دچار آلرژی و مشکل نمایند. پس پارچه های نخ پنبه ای می توانند بهترین انتخاب برای این منظور باشند.

بررسی بازار روبالشتی هتلی ساده

بررسی بازار روبالشتی هتلی ساده تولید کننده های روبالشتی های هتلی، انواع و اقسام روبالشتی سفید را با مدل های گوناگون دوخته و در حجم عمده از طریق شرکت های پخش راهی بازار های سطح کشور می کنند تا به دست متقاضیان برسد.

بررسی ها نشان داده است که روبالشتی ساده بازار فروش خیلی بهتری نسبت به انواع دیگر دارد. چرا که تمیز کردن آن خیلی سریعتر و بهتر انجام می شود. همچنین این وسایل را راحتتر می توان با دکوراسیون و رنگ اتاق ها هماهنگ کرد.

روبالشتی ها باید طوری دوخته شوند که خیلی راحت و سریع از بالشت جدا شوند، چرا که باید خیلی زود به زود شسته و تمیز گردند. پس بهتر است که از یک زیپ، بند و یا دکمه برای اتصال آن ها استفاده کنید، تا هربار مجبور به شکافتن و دوختنشان نباشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما