مرکز پخش بالش گرد سنتی

با عرضه بالش گرد سنتی در سراسر کشور و مورد استقبال قرار گرفتن آن از سمت عموم مردم، شرکت تولیدی تصمیم گرفت در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا بتواند این محصولات را از طریق مرکز پخش بالش گرد سنتی به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد؛ در نتیجه این شعب فروش در استان های تهران، قم، کرمان، یزد، مرکزی، همدان و… تاسیس یافت و در مرحله بعد، محصولات به صورت پخش به شهرستان های زیر مجموعه این استان ها ارسال شدند. این منسوج یکی از کالاهای صادراتی است که هر سال بیش از ۶۰۰۰ تن از آن به کشورهای دیگر نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و… صادر میشود. تجار با صادرات روز افزون این محصول به کشورهای دیگر توانسته اند سود زیادی را از این روش بدست آوردند و سهم گسترده ای از پخش و عرضه مستقیم این محصول کسب کنند.

تنوع رنگ بالش گرد سنتی

تنوع رنگ بالش گرد سنتی

شرکت تولیدی مرکز پخش بالش گرد سنتی در زمینه تولید منسوجات خواب بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. شرکت تولیدی این کالا از زمان های گذشته تاکنون فعالیت گسترده ای در زمینه بالش های طبی و گرد سنتی و برجسته داشته است که میتوان گفت آوازه این شرکت به گوش همه مردم رسیده است. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به طرح های سنتی، مدرن، کلاسیک، فانتزی و رمانتیک این محصول اشاره کرد. طرح های برجسته و سه بعدی استثنایی بوده به صورتی که هر چه قدر عمق طرح سه بعدی این محصولات بیشتر باشد در نتیجه زیبایی بیشتری در اتاق خواب و تخت خانه ها میبخشد. در مورد تنوع رنگ این بالش میتوان به رنگ بندی متنوع این منسوجات اشاره کرد. کارخانه تولیدی این بالش توانسته است با تولید محصولات در گستره رنگی متنوع به خوبی سلیقه افراد مختلف را جلب نماید و محصولات خود را به فروش برساند. از پرفروش ترین رنگ های این بالش میتوان به رنگ های صورتی، آبی، قرمز، سبز و… اشاره کرد. محققان میگویند برای خرید و انتخاب یک کالای خواب باید از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ روشن بالش باعث میشود تا خوابی با کیفیت تر داشته باشیم و با مشاهده محصول قبل از خواب احساس خوشایندی داشته باشیم.

دلایل پرکاربرد بودن بالش گرد سنتی

دلایل پرکاربرد بودن بالش گرد سنتی

بالش گرد سنتی از بالش های پرکاربرد و متنوعی است که از آن برای مصارف شخصی استفاده میشود. این بالش از زمان های قدیم تولید میگشته است. این کالا برای افرادی که دیسک کمر یا آرتروز گردن دارند مناسب است. بالش پر مرغ گرد سنتی به دلیل داشتن پر مرغ ضد حساسیت است و همچنین برای خانم های باردار نیز گزینه مناسبی است تا با قرار گیری در پشت کمر درد آنها را کاهش دهد. این بالش با داشتن ویژگی های مثبت، فروش مناسبی را رقم زده است. این محصول برای مسافرت های خانوادگی و پیک نیک بسیار مناسب است. این بالش با داشتن ضخامت مناسب برای تمامی فصول سال مناسب است. از این محصول میتوانید در مسافرت ها نیز استفاده کنید. این محصول به صورت گسترده ای طرفدار دارد و با بهره گیری از طراحی دلنواز برای مسافرت های دریایی، کویری و طبیعت مناسب است. این بالش وزن سبکی دارد و حجم کمی را اشغال میکند به همین دلیل به راحتی قابل جا به جایی است.

بررسی کیفی بالش گرد سنتی

بررسی کیفی بالش گرد سنتی

شرکت تولیدی این بالش توانسته است انواع مختلفی از بالش با کیفیت های مختلف را تولید و به مرکز پخش بالش گرد سنتی عرضه کند. این محصولات در ضخامت های مختلف تولید میشوند تا کیفیت بالایی داشته باشد و به راحتی پوسیده نشوند. با بررسی کیفی این محصول متوجه میشویم که این کالا یکی از محصولات جدید این شرکت است که با داشتن مقاومت بالا و در عین حال سبکی و مستحکم بودن توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب نماید و مورد استقبال افرادی زیادی واقع شود. این بالش با داشتن طرح های گل برجسته توانسته است یکی از محصولات صادراتی به شمار آید. در روند تولید این بالش انواع تست های کششی بر روی این بالش صورت میگیرد تا بررسی کیفی این محصول به خوبی تایید شود. بالش گرد به دلیل داشتن حالت حلقوی و ابعاد متنوع کیفیت بالایی دارد.

سفارش کلی بالش گرد سنتی

سفارش کلی این منسوج

برای عرضه بالش گرد سنتی در سراسر کشور پخش کنندگان و مرکز پخش بالش گرد سنتی وجود دارند. این مراکز در شهرهای تهران، قم، همدان، اصفهان، شیراز، کرمان، یزد و… وجود دارند و این محصولات را در طرح ها و اندازه های متنوع پخش میکنند. پخش کنندگان این کالا توانسته اند این محصولات را به هموطنان عزیز با قیمت عمده و انبوه به فروش برسانند. شرکت تولید کننده این بالش توانسته است این محصولات را با استفاده از جدید ترین متد، تولید و به بازار عرضه کند. همچنین این شرکت تولیدی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این محصولات را به صورت مستقیم در دسترس شما مصرف کنندگان قرار دهد و تلاش را بر این نهاده تا این محصولات را با تنوع بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. برای خرید این محصولات و سفارش کلی یا مشاهده تنوع در طرح و جنس آنها میتوانید با شماره های درج شده درون سایت شرکت تولیدی تماس برقرار کنید تا کارشناسان برجسته فروش این محصولات بتوانند مشخصات این محصولات را برایتان توضیح داده تا بتوانید پس از بررسی، آنها را در طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید.

31

  1. خانواده ام مشتری شما هستند وبا استفاده از محصولات شما دائم رضایت خودشون رو اعلام میکنند. تشکر میکنم . واقعا محصول خوبی دارین .

  2. سلام خدا قوت
    بالش های گرد سنتی الان در حال حاضر در بازار قیمت مناسبی دارد که با کمترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و طرح جذابی برای منزل همچنین برای اقامتگاه و هتل ها می باشد.

  3. سلام وقت بخیر
    من تا قبل از شما از خیلی برند های مختلف خرید داشتم ولی واقعا از مجموعه شما راضی بودم پاسخگویی خوبی هو داشتید.

  4. سلام وقت بخیر
    همین چند وقت پیش از شما بالش خرید کردم واقعا بی نظیر بود دست شما در نکنه.

  5. سلام خسته نباشد
    از وقتی که سفارش دادم خونم خیلی تغیرکرده خیلی قشنگ شده واقلا خیلی عالی هست حرف نداره خونم نمای قدیمی گرفته ممنونم از شما

  6. سلام وقت بخیر
    بالش گرد سنتی در زمینه تولید منسوجات خواب بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است

  7. سلام وقت بخیر
    شرکت تولیدی مرکز پخش بالش گرد سنتی در زمینه تولید منسوجات خواب بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است.

  8. سلام وقتتون بخیر
    بالش گرد سنتی از بالش های پرکاربرد و متنوعی است که از آن برای مصارف شخصی استفاده میشود من برای منزلم سفارش دادم و همسرم خیلی خوشش آمد.

  9. سلام وقت بخیر
    این محصولات مجموعه دیبا بافت نگار به کشورهای دیگر نظیر: عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و دیگر کشور های اروپایی صادر میشود.

  10. سلام وقت بخیر
    بالش گرد سنتی در زمینه تولید منسوجات خواب بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است

  11. این بالش ها برای دکوراسیون تراس و اتاق خیلی مناسبه و ترکیب قشنگی داره و برای درد کمر و تکیه دادن خوبه وکیفیت بالایی داره

  12. سلام وقت بخیر
    بالش گرد سنتی در زمینه تولید منسوجات خواب بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است

  13. سلام وقت بخیر
    پخش بالش گرد سنتی در زمینه تولید منسوجات خواب بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است

  14. سلام خدا قوت بالش های گرد سنتی خیلی زیبا هستند واز گذشته تا به حال به عنوان تکیه‌گاه استفاده می‌شود و عمر طولانی دارند

  15. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  16. سلام وقت بخیر
    ارسال به نیشابور هم دارید اگر اماکن داره اول برای نمونه سفارش بدم نه عمده راهنمایی بفرمایید

  17. سلام وقتتون بخیر ببخشید این بالش های سنتی را به شهر اصفهان نیز ارسال می کنید؟ شرایط خرید چطوره؟

  18. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟در زمینه صادرات قصد سفارش تناژ بالا را دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید باهم ملاقات داشته باشیم.

  19. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما بالش های سنتی خرید کردم و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  20. سلام وقت بخیر
    طرح های برجسته و سه بعدی استثنایی بوده به صورتی که هر چه قدر عمق طرح سه بعدی این محصولات بیشتر باشد

  21. سلام وقت بخیر
    شرکت تولیدی مرکز پخش بالش گرد سنتی در زمینه تولید منسوجات خواب بسیار خوش درخشیده و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است

  22. سلام وقتتون بخیر
    من از شما بسیار خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  23. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  24. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  25. سلام خسته نباشید
    بالش گرد سنتی نمای قدیمی زیبایی دارند
    و برای دکور خونه بسیار مناسب است
    پیشنهاد می کنم حتما تهیه کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما